Wednesday, December 28, 2011

indah kan kalu jadi pasangan yang bahagia mcm dalam gambar 2..sentiase bersame xkire waktu susah ke senang..selalu bersama..how sweet ...hmmph hidup manusia mmg cmni..kejap ok kejap xok..kalu la kite seperti dalam gambar 2 kan best..hidup selalu berteman..teman untuk mengadu masalah,,berkongsi pendapat ..alangkah indah kalu hidup kite seperti itu..mlm ini sekali lagi air mata jatuh disebabkan dia..aku terlalu rindu akan dia..aku xtahan dh nk pndam akhirnye air mate aku jatuh jgk..ya allah perit kalu nk lupa org yg pernoh hadir dlm hidup kite..selalu jage kite.tapi nk wat cmne..jodoh dh xade..hidup pon kena terus kan jgk..walaupon berat nk lalui..aku tabahkan hati nk tempuh segala cabaran dalam hidup ni..tuhan je tahu betape hancur hati ini..dan nk rawat 2 ssh sgt..memerlukan mase yg agak lame untuk pulih..ape2 pon aku seroh diri pade takdir je la nk tentukan hidup aku ni ntah baik ke x..hati je tahu betape aku rindu ke ye..rindu sgt2..kalu la masaloh 2 xterjadi kan senang..apa2 pon semua ini dugaan dari Nya mungkin ade hikmah disebalik apa yang terjadi..aku akan kenang dia sampai bile..semoga hidup dia happy disamping orang yang tersayang..:')

No comments:

Post a Comment