Monday, December 19, 2011

aku sakit :(

wooo malam teruk gile aku sakit..tuhan je tahu gane..dr malam sampai subuh..sakit yang amat,.semput aku malam mmg bleh tahan r mlm ..aku nk nafas sekat2 ase..bahaye laa..benornye sakit ni buat mase kat koloh g..aku g sekoloh kalu xsakit xsoh..bnyok dugaan op..sampai cikgu pon heran bkpe aku balik awal sokmo..kadang malu gok aku cikgu tnye g2..dh nk wat gane sakit xduga..aku pon xtahu aku nyakit menda..yang penting malam aku macam nk mati malam..ingat umur aku xpanjang dh..tapi syukur allah panjangkan lagi umo aku..fuhh sakit gile kot..tgh2 aku sakit dang lagi webcam ngn orang..hihi aku webcam ngn cha..ye baik ngt..dh la comel..mujur ade ye bleh gok teman aku malam..hehe ..sedap gok r sembang kot skype ngn ye malam..tapi kejap je..aku xorok ekpon nk sambung malam..xpe kite webcam kali g ok,,hok paling aku suke kali mate aku lebam molek ngn bengkok..fuhh bagus ah..xcukup tido gane ngt.tapi aku ase sakit g laa..ya allah banyok dugaan aku tahun ni..pasrah je laa..ok bye :')

No comments:

Post a Comment